Kim jesteśmy?
Jesteśmy estru: agencją marketingową z warszawskiego Muranowa, która nastawiona jest na rolę Customer Experience w e-commerce. Łączymy piękne z mądrym, budując silne marki, które rezonują z klientami. Napędzamy marki, które tworzą jutro, pomagając im wchodzić na coraz wyższy level. W naszym teamie dobrze się uzupełniamy: działamy na solidnych, strategicznych fundamentach i danych, a następnie tworzymy na ich bazie kreatywne projekty.
Dzieje się dużo, a dział contentowy się rozrasta, więc…
…kogo szukamy?
Osoby od tworzenia contentu z doświadczeniem agencyjnym, która potrafi pisać na różnorodne tematy. Jeśli umiesz tworzyć treści inspiracyjne, ale i sprzedażowe, myślisz całościowo/strategicznie i potrafisz robić research – to stanowisko dla Ciebie! Szukamy osoby, która wpisze się w charakter naszej firmy: duże znaczenie ma dla nas wzajemny szacunek, otwarta głowa, inkluzywność, a jednocześnie odpowiedzialność i samodzielność.
Czym będziesz się u nas zajmować?
- Pisaniem tekstów dla naszych klientów: newsletterów, opisów produktowych, wpisów blogowych, microcopy & UX writingiem i innych,
- zarządzaniem procesem tworzenia contentu i bezpośrednią współpracą z grafikami, team leaderką, strateżką, działem social media oraz działem automatyzacji marketingu,
- kontaktem z klientem w celu ustalenia briefu, przekazania treści czy zaprezentowania materiałów,
- researchem do warsztatów strategicznych, kampanii, przetargów oraz bieżącej komunikacji.
Czego oczekujemy?
- Minimum 3-letniego doświadczenia w pracy w agencji popartego solidnym portfolio różnorodnych tekstów – dołącz je proszę do swojej aplikacji. Uwaga: aplikacje bez portfolio nie będą rozpatrywane,
- doskonałej znajomości języka polskiego,
- myślenia kreatywnego, całościowego, nie odtwórczego, strategicznego (rozumienie szerszego kontekstu),
- łączenia faktów i znajomości różnych etapów lejka sprzedażowego i dostosowywania do nich tworzonego contentu,
- odnajdywania się zarówno w dłuższych, jaki bardzo krótkich formach oraz świadomości, czym te formy różnią się od siebie,
- dokładności i staranności w śledzeniu brakujących kropek, literówek i przecinków,
- umiejętności realnego przełożenia TOV klienta i strategii na tworzone treści,
- bardzo dużej samodzielności i poczucia odpowiedzialności za przygotowywane treści – nie lubimy micromanagementu i szukamy osób, które go nie potrzebują,
- umiejętności pracy na insightach strategicznych,
- umiejętności i chęci pracy w naprawdę dynamicznym środowisku, gdzie trzeba sprawnie działać i żonglować priorytetami w porozumieniu z klientem i teamem,
- umiejętności otwartej komunikacji z zespołem,
- mądrego korzystania z rozwiązań AI (np. ChatGPT, czy Claude),
- znajomości aktualnych trendów marketingowych,
- chęci do pracy i rozwoju – jeżeli czegoś nie wiesz, to jest to okej! Chętnie pomagamy i dzielimy się wiedzą,
- znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2.
Co będzie plusem?
- Umiejętność pracy w Figmie i Adobe XD,
- umiejętność podstawowej obsługi WordPressa,
- umiejętność pracy z narzędziami optymalizującymi pracę w zespole jak Asana, Notion, Trello,
- umiejętność pracy w sprintach i zwinnej metodyce,
- znajomość pisania zgodnie z zasadami SEO.
Co oferujemy?
- Wynagrodzenie w przedziale 5000-7000 netto (“na rękę”, czyli po odjęciu wszystkich podatków bez względu na na rodzaj zatrudnienia) w zależności od Twojego doświadczenia i umiejętności,
- współfinansujemy benefity – kartę Multisport i prywatne ubezpieczenie medyczne w LuxMedzie, finansujemy w 100% ubezpieczenie na życie,
- możliwość zatrudnienia w formule umowy zlecenie i dzieła lub B2B,
- elastyczność godzin pracy, urlop menstruacyjny, cykliczne tematyczne imprezy, wyjazdy integracyjne, kawę i herbatę w biurze, szeroki wybór mlek roślinnych, a w lecie serwujemy Tonic Espresso 🌞
- pracę hybrydową lub w pełni zdalną: mamy pet-friendly biuro na warszawskim Muranowie, w którym możliwa jest praca hybrydowa lub w pełni zdalna dla osób spoza Warszawy,
- transparentność i komunikację no-bullshit: lubimy chwalić się nawzajem za swoje osiągnięcia, ale też wprost rozmawiamy o trudnościach i rzeczach do poprawy,
- szacunek i pozytywne podejście: jesteśmy przyjaźni, słuchamy się i wspieramy oraz rozumiemy jak ważne jest dobre samopoczucie w miejscu pracy. Staramy się mieć zawsze otwarte głowy i z uśmiechem podchodzić do codziennych wyzwań, które przynosi czasem praca w agencji,
- różnorodność: każdy z nas jest inny, wszyscy tak samo wartościowi. U nas możesz być w pełni sobą, dopóki podchodzisz do innych z szacunkiem 🙂
- rozwój: liczy się dla nas prawdziwa możliwość rozwoju zawodowego i kształtowania ścieżki, którą chcesz iść. Lubimy angażować się w projekty wewnętrzne i dzielić się wiedzą: tak, abyśmy wszyscy mogli być coraz lepsi w tym, co robimy.
Jak wygląda proces rekrutacji?
- Wyślij nam swoje CV wraz z portfolio: aplikacje bez dołączonego portfolio nie będą rozpatrywane. Chętnie przeczytamy też kilka słów czemu czujesz, że to będzie dobry match.
- Odbędziemy krótką, ok. 10 minutową zapoznawczą rozmowę telefoniczną.
- Poprosimy Cię o wykonanie krótkiego i szybkiego zadania rekrutacyjnego: chcemy tylko sprawdzić jak piszesz i myślisz, nie używamy tego w komunikacji z klientami.
- Wybrane osoby spotkają się z szefową działu, z którą będą bezpośrednio współpracować.
- Ostatni etap to krótka rozmowa z CEO i informacja zwrotna.
Czujesz, że będziesz do nas pasować?