Skip links

Rekrutacja Copywriter

Kim jesteśmy?

Jesteśmy estru: agencją marketingową z warszawskiego Muranowa, która nastawiona jest na rolę Customer Experience w e-commerce. Łączymy piękne z mądrym, budując silne marki, które rezonują z klientami. Napędzamy marki, które tworzą jutro, pomagając im wchodzić na coraz wyższy level. W naszym teamie dobrze się uzupełniamy: działamy na solidnych, strategicznych fundamentach i danych, a następnie tworzymy na ich bazie kreatywne projekty.

Dzieje się dużo, a dział contentowy się rozrasta, więc…

…kogo szukamy?

Osoby od tworzenia contentu z doświadczeniem agencyjnym, która potrafi pisać na różnorodne tematy. Jeśli umiesz tworzyć treści inspiracyjne, ale i sprzedażowe, myślisz całościowo/strategicznie i potrafisz robić research – to stanowisko dla Ciebie! Szukamy osoby, która wpisze się w charakter naszej firmy: duże znaczenie ma dla nas wzajemny szacunek, otwarta głowa, inkluzywność, a jednocześnie odpowiedzialność i samodzielność.

Czym będziesz się u nas zajmować?

  • Pisaniem tekstów dla naszych klientów: newsletterów, opisów produktowych, wpisów blogowych, microcopy & UX writingiem i innych,
  • zarządzaniem procesem tworzenia contentu i bezpośrednią współpracą z grafikami, team leaderką, strateżką, działem social media oraz działem automatyzacji marketingu,
  • kontaktem z klientem w celu ustalenia briefu, przekazania treści czy zaprezentowania materiałów,
  • researchem do warsztatów strategicznych, kampanii, przetargów oraz bieżącej komunikacji.

Czego oczekujemy?

  • Minimum 3-letniego doświadczenia w pracy w agencji popartego solidnym portfolio różnorodnych tekstów – dołącz je proszę do swojej aplikacji. Uwaga: aplikacje bez portfolio nie będą rozpatrywane,
  • doskonałej znajomości języka polskiego,
  • myślenia kreatywnego, całościowego, nie odtwórczego, strategicznego (rozumienie szerszego kontekstu),
  • łączenia faktów i znajomości różnych etapów lejka sprzedażowego i dostosowywania do nich tworzonego contentu,
  • odnajdywania się zarówno w dłuższych, jaki bardzo krótkich formach oraz świadomości, czym te formy różnią się od siebie,
  • dokładności i staranności w śledzeniu brakujących kropek, literówek i przecinków,
  • umiejętności realnego przełożenia TOV klienta i strategii na tworzone treści,
  • bardzo dużej samodzielności i poczucia odpowiedzialności za przygotowywane treści – nie lubimy micromanagementu i szukamy osób, które go nie potrzebują,
  • umiejętności pracy na insightach strategicznych,
  • umiejętności i chęci pracy w naprawdę dynamicznym środowisku, gdzie trzeba sprawnie działać i żonglować priorytetami w porozumieniu z klientem i teamem,
  • umiejętności otwartej komunikacji z zespołem,
  • mądrego korzystania z rozwiązań AI (np. ChatGPT, czy Claude),
  • znajomości aktualnych trendów marketingowych,
  • chęci do pracy i rozwoju – jeżeli czegoś nie wiesz, to jest to okej! Chętnie pomagamy i dzielimy się wiedzą,
  • znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2.

Co będzie plusem?

  • Umiejętność pracy w Figmie i Adobe XD,
  • umiejętność podstawowej obsługi WordPressa,
  • umiejętność pracy z narzędziami optymalizującymi pracę w zespole jak Asana, Notion, Trello,
  • umiejętność pracy w sprintach i zwinnej metodyce,
  • znajomość pisania zgodnie z zasadami SEO.

Co oferujemy?

  • Wynagrodzenie w przedziale 5000-7000 netto (“na rękę”, czyli po odjęciu wszystkich podatków bez względu na na rodzaj zatrudnienia) w zależności od Twojego doświadczenia i umiejętności,
  • współfinansujemy benefity – kartę Multisport i prywatne ubezpieczenie medyczne w LuxMedzie, finansujemy w 100% ubezpieczenie na życie,
  • możliwość zatrudnienia w formule umowy zlecenie i dzieła lub B2B,
  • elastyczność godzin pracy, urlop menstruacyjny, cykliczne tematyczne imprezy, wyjazdy integracyjne, kawę i herbatę w biurze, szeroki wybór mlek roślinnych, a w lecie serwujemy Tonic Espresso 🌞
  • pracę hybrydową lub w pełni zdalną: mamy pet-friendly biuro na warszawskim Muranowie, w którym możliwa jest praca hybrydowa lub w pełni zdalna dla osób spoza Warszawy,
  • transparentność i komunikację no-bullshit: lubimy chwalić się nawzajem za swoje osiągnięcia, ale też wprost rozmawiamy o trudnościach i rzeczach do poprawy,
  • szacunek i pozytywne podejście: jesteśmy przyjaźni, słuchamy się i wspieramy oraz rozumiemy jak ważne jest dobre samopoczucie w miejscu pracy. Staramy się mieć zawsze otwarte głowy i z uśmiechem podchodzić do codziennych wyzwań, które przynosi czasem praca w agencji,
  • różnorodność: każdy z nas jest inny, wszyscy tak samo wartościowi. U nas możesz być w pełni sobą, dopóki podchodzisz do innych z szacunkiem 🙂
  • rozwój: liczy się dla nas prawdziwa możliwość rozwoju zawodowego i kształtowania ścieżki, którą chcesz iść. Lubimy angażować się w projekty wewnętrzne i dzielić się wiedzą: tak, abyśmy wszyscy mogli być coraz lepsi w tym, co robimy.

Jak wygląda proces rekrutacji?

  1. Wyślij nam swoje CV wraz z portfolio: aplikacje bez dołączonego portfolio nie będą rozpatrywane. Chętnie przeczytamy też kilka słów czemu czujesz, że to będzie dobry match.
  2. Odbędziemy krótką, ok. 10 minutową zapoznawczą rozmowę telefoniczną.
  3. Poprosimy Cię o wykonanie krótkiego i szybkiego zadania rekrutacyjnego: chcemy tylko sprawdzić jak piszesz i myślisz, nie używamy tego w komunikacji z klientami.
  4. Wybrane osoby spotkają się z szefową działu, z którą będą bezpośrednio współpracować.
  5. Ostatni etap to krótka rozmowa z CEO i informacja zwrotna.

Czujesz, że będziesz do nas pasować?

Aplikuj!