Szukamy mistrza organizacji do prowadzenia ciekawych projektów e-commerce’owych dla naszych klientów oraz dla nas samych 🙂 Twoją główną rolą będzie bycie łącznikiem między klientem, zewnętrznymi podwykonawcami (agencjami UX/UI oraz software house’ami), a naszym zespołem. Będziesz odpowiadać za to, aby rzeczy się działy tj. aby projekt został zrealizowany od A do Z, zgodnie z przygotowaną przez nas strategią e-commerce oraz wszystkimi wytycznymi. Dodatkowo będziesz odpowiedzialny za obsługę naszych bieżących działań sprzedażowych w ramach wpadających leadów.
Do naszych klientów i przygotowywanych dla nich projektów podchodzimy holistycznie, dlatego też chcielibyśmy współpracować z otwartymi umysłami, które chcą i potrafią dogadać się z każdym. Przy okazji obiecujemy sporą dawkę wiedzy. Na start oferujemy 5000-6500 PLN netto, w zależności od Twojego doświadczenia.
Czym się będziesz zajmować?
- Planowanie i koordynowanie projektów wdrożeniowych e-commerce, w tym:
- współtworzenie specyfikacji technicznych i briefów,
- koordynację przetargów dla klientów – zbieranie wycen od podwykonawców (projektowo-wdrożeniowych),
- koordynowanie kwestii formalnych dotyczących współpracy z klientem lub partnerem,
- bardzo bliska współpraca z podwykonawcami i partnerami projektowymi: agencją UX/UI oraz software housem,
- tworzenie planu projektu oraz jego harmonogramu i pilnowanie go,
- planowanie zasobów potrzebnych do realizacji projektu, przypisywanie zadań i odpowiedzialności,
- transparentne i pozytywne komunikowanie się z wszystkimi uczestnikami projektu,
- weryfikowanie prac oraz rekomendowanie zmian i poprawek w projekcie. Sprawdzanie zgodności projektu ze strategią,
- monitorowanie budżetów projektowych, raportowanie i prezentowanie postępów projektu, przygotowywanie i dostarczanie sprawozdań.
- Planowanie i koordynowanie projektów wewnętrznych organizacji.
- Planowanie i koordynowanie tworzenia strategii e-commerce dla klientów.
- Uczestniczenie w projektach doradczych dla klientów.
- Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami.
- Obsługa działań działań new business:
- koordynacja obsługi zapytań ofertowych (leadów) – pierwszy kontakt z klientem, współtworzenie wycen, pilnowanie kwestii formalnych,
- wspieranie działań sprzedażowych agencji,
- identyfikowanie potencjału sprzedażowego u obecnych klientów.
To oferta dla Ciebie, jeżeli:
- masz minimum roczne praktyczne doświadczenie w branży e-commerce na podobnym stanowisku związanym z koordynowaniem zespołu projektowego i/lub deweloperskiego,
- masz doświadczenie z takimi platformami jak prestashop, woo-commerce, magento,
- masz podstawową wiedzę z zakresu UX/UI: mile widziane poczucie estetyki z roku 2022, a nie 2010 ;),
- umiesz zarządzać zadaniami oraz współdziałać z zespołem projektowym,
- jesteś dobrze zorganizowana_y, dokładna_y, słowna_y i można na Ciebie liczyć,
- jesteś otwarty_a na nowe rozwiązania i umiesz spojrzeć całościowo na projekt,
- chcesz i umiesz się porozumieć z każdą osobą, z którą współpracujesz: lubimy tworzyć dobry klimat zarówno z klientami, podwykonawcami, jak i wewnątrz naszej agencji,
- jesteś samodzielny_a i otwarty_a na pomysły,
- interesujesz się obszarami e-commerce i e-marketingu oraz chcesz się w nich rozwijać.
Oferujemy:
- pracę w miejscu, w którym czujesz się dobrze. Jesteśmy pozytywnym i ambitnym zespołem, który pomaga sobie nawzajem, dzieli się wiedzą i podchodzi do wyzwań w motywujący sposób.
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do Twojego doświadczenia,
- możliwość szybkiego rozwoju: prawdziwą, nie na papierze!
- pracę przy ciekawych i różnorodnych projektach,
- elastyczne warunki pracy.
Kilka słów o Estruktorach:
Jesteśmy dynamicznie (serio) rozwijającą się agencją e-commerce, w której robimy fajne projekty, przynoszące realne rezultaty: a wszystko to w szczerej, pełnej szacunku atmosferze pracy. Do naszych klientów podchodzimy strategicznie, rozumiejąc istotność każdego działu e-marketingu: wszystko po to, aby pomóc im w pełni rozwinąć swój biznes.
Lubimy transparentność i komunikację no-bullshit: nie boimy się chwalić siebie nawzajem za osiągnięcia na firmowym forum publicznym – to znaczy Slacku 😉 Ale też wprost rozmawiamy o ewentualnych trudnościach, czy rzeczach do poprawy. Cenimy sobie otwarte umysły, pozytywne podejście do rozwiązywania problemów i różnorodność.
Mamy biuro na warszawskim Muranowie. Pracujemy w trybie hybrydowym, zazwyczaj są to 4 dni w biurze i wybrany dzień w tygodniu zdalnie (choć jeśli wymaga tego sytuacja pandemiczna przechodzimy wtedy okresowo na pracę zdalną). Współfinansujemy też benefity – kartę Multisport i prywatne ubezpieczenie medyczne w Luxmedzie.
U nas masz prawdziwą możliwość rozwoju zawodowego i kształtowania ścieżki, którą chcesz iść. Lubimy angażować się w projekty wewnętrzne i dzielić się wiedzą: tak, abyśmy wszyscy mogli być coraz lepsi w tym, co robimy 🙂
Aplikuj!
Wysyłając do nas maila z CV o tytule PM + Twoje imię i nazwisko na adres rekrutacja@estru.pl.