Szybciej, mocniej, wyżej? Nie startujemy w zawodach, ale wiemy jak ważne jest dążenie do perfekcji. Dlatego też po kilku miesiącach pracy naszego zespołu, mamy to – rebranding estruktorów i ewolucja w estru.
Skąd pomysł na rebranding?
Jako agencja e-commerce marketingu chcieliśmy mocniej podkreślić nasze pozycjonowanie na rynku. Na co dzień wprowadzamy marki na rynek i prowadzimy skuteczny digital marketing dla tych już istniejących. Robimy kompleksowe strategie i audyty, produkujemy content (teksty, opisy, blogi, zdjęcia, grafiki, animacje, newslettery), wdrażamy automatyzacje marketingu, prowadzimy social media, zajmujemy się e-biznesowym konsultingiem i wiele, wiele więcej. To wszystko składa się na kompleksowe i zachwycające Customer Experience, dzięki któremu sprawiamy, że klient klika, kupuje i wraca.
Nasz nowy branding pokazuje dobitnie jacy jesteśmy: odważni, kreatywni, nowocześni i profesjonalni we wszystkim, co robimy. W tym wszystkim nie brakuje jednak funu i poczucia humoru, które tak doceniają klienci we współpracy z nami.
Dodatkowo, od zawsze nie tylko my, ale również i Wy – nasi klienci – mówiliście na nas estru. Dlatego uznaliśmy, że pora również odświeżyć nazwę. Jest krócej, lżej i przede wszystkim: mniej formalnie. Po to, aby być jeszcze bliżej Was.
Motyw rezonansu
Rebranding oparliśmy o ideę REZONANSU, który rozumiemy dwojako: z jednej strony jako oddziaływanie contentu marki na człowieka i budzenie w nim emocji, z drugiej – tworzenie wszelkich dobrych doświadczeń odbiorcy, które w związku z tym odczuwa. Marketing rezonujący sprawia, że klient łatwiej utożsamia się z marką i współdzieli te same wartości, stając się docelowo fanem i ambasadorem marki.
Rezonans w naszej identyfikacji wyraziliśmy w sposób bezpośredni – poprzez falę, która jest naszym motywem przewodnim i pojawia się w wielu miejscach na stronie, czy w social mediach.
Identyfikacja wizualna rebrandingu
Logotyp
Nasze nowe logo świetnie oddaje nasz charakter: jest oryginalne, pozytywne, ciekawe trendów – tak jak my.
Bazą do stworzenia sygnetu była fala – zakręcona litera “e”, która łączy metaforyczne pojęcie rezonansu z naszą e-biznesową specjalizacją jako agencja. To także subtelne nawiązanie do poprzedniej identyfikacji, w której litera “e” również była naszym sygnetem – lecz w prostszej formie.
W logotypie widnieje jeszcze jeden mały, ale charakterystyczny element. Nie jesteśmy oryginalni mówiąc, że zadowolenie użytkownika stawiamy w absolutnym centrum, ale zaciętość, z jaką do tego podchodzimy w codziennej pracy to nasz znak trademark. Dlatego zamiast ®, czy ™, umieściliśmy tam po prostu szczęśliwego klienta 🙂
Kolorystyka
Kochamy kolor i otaczamy się nim na co dzień: wiemy, jak dobrze dobrane odcienie potrafią budzić konkretne emocje. Szukając palety kolorystycznej, która wyróżni nas wśród konkurencji, a równocześnie podkreśli temperament estru, uzupełniliśmy nową identyfikację pewnymi siebie kolorami: elegancką ultramaryną, szlachetnym liliowym i soczystą, pełną energii limonką.
Rebranding i co dalej?
Cieszymy się, że wchodzimy w IV kwartał tego roku z tak ekscytującą zmianą – a przed nami jeszcze wiele zmian – na lepsze. Dajcie koniecznie znać, co myślicie o nowym brandingu estru!