E-biznes zmaga się z tymi samymi problemami, z którymi mierzą się na co dzień wszyscy przedsiębiorcy. Jego przewagą jest jednak funkcjonowanie w online’owej przestrzeni – nie ma ona granic i daje nieograniczone możliwości. Kluczem do sukcesu w prowadzeniu działalności internetowej jest aktualna wiedza, kompleksowe podejście oraz doświadczenie, czyli tzw. know-how. Tutaj z pomocą przychodzimy my: estruktorzy. Pomoc e-commerce oznacza, że realizując z Tobą projekt wykorzystamy swoje doświadczenie i przekażemy Ci praktyczną wiedzę, która będzie Twoją przewagą na tym bardzo konkurencyjnym rynku.
Zaufali nam m.in: Wszystko zaczyna się od pomysłu – jednak sam pomysł to nie wszystko. Skuteczne firmy to takie które znają swoją pozycję na rynku. Nasza pomoc e-commerce pozwoli Ci zrozumieć kim są Twoi klienci oraz w jaki sposób prowadzić skuteczną komunikację. Pokażemy Ci także jak konkurować na rynku, jakie cechy przedsiębiorstwa wyróżniać, by być oryginalnym w zalewie podobnych marek i jak dopasować do tego swoją ofertę. Świadomość otoczenia biznesowego to klucz do sukcesu. Dokładnie przeanalizujemy Twoje pomysły, a na podstawie szczegółowych wyników naszych analiz, wspólnie podejmiemy kluczowe decyzje dotyczące Twojej firmy. Efektem całego procesu będzie strategia biznesowa, która określi sposób funkcjonowania Twojego przedsiębiorstwa na rynku, w tym określi jego miejsce na rynku. Dzięki niej wybierzemy odpowiednie narzędzia do zaistnienia w internecie oraz wytłumaczymy Ci, w jaki sposób je wykorzystywać. Wizerunek przedsiębiorstwa to Twoja wizytówka i sposób, w jaki postrzegają Cię Twoi klienci. Jakość Twojego produktu ma niezwykle silny wpływ na pozycjonowanie Twojej firmy i jej skuteczność biznesową. Aby Twój biznes odniósł sukces, musisz przywiązywać dużą wagę do kwestii technicznych, a w szczególności do tzw. user experience, który wpływa nie tylko na wrażenie klienta, ale również decyduje o jego zainteresowaniu Twoją ofertą. Na zakup wpływa jednak nie tylko design i UX, ale również szereg narzędzi, które jesteśmy w stanie wdrożyć, a które łatwo pomogą zwiększyć konwersje. Tutaj również pomoc e-commerce jest nieoceniona – współpracujemy tylko ze sprawdzonymi specjalistami, którzy stworzą sklep dopasowany do potrzeb Twoich klientów. Integracja dopasowanych narzędzi nie tylko zwiększy sprzedaż, ale także zautomatyzuje procesy w Twoim sklepie. Jednak dobry e-commerce oprócz użyteczności i wyglądu musi także sprawnie działać i być gotowy na wzrost ruchu. Dlatego też warto podkreślić znaczenie platformy, na jakiej działa sklep. Dobieramy oprogramowanie do sprzedaży online dopasowane do Twoich potrzeb, specyfiki biznesu i etapu rozwoju sklepu. Przy wdrożeniu współpracujemy tylko ze sprawdzonymi i niezawodnymi podwykonawcami. Dbamy również o rzetelne zaplanowanie całego wdrożenia oraz pełną kontrolę nad procesem tworzenia sklepu: od projektu, przez realizację, po kampanię performance’ową na start sklepu. Procesy w sklepie internetowym powinny być zautomatyzowane i przygotowane do rozwoju e-sklepu. Pomożemy Ci je zorganizować i przekażemy wszystkie niezbędne wskazówki. Skuteczny e-biznes opiera się na współpracy z wieloma partnerami z zakresu np. logistyki, płatności, marketingu, czy obsługi klienta. Jako estru oferujemy Ci pomoc e-commerce, więc posiadamy listę sprawdzonych podmiotów, z którymi warto podjąć współpracę. Dobór odpowiednich narzędzi i partnerów oszczędza dużo czasu, szybko automatyzuje procesy i zwiększa efektywność działania firmy. Oprócz nauki obsługi wybranych narzędzi przekażemy Tobie i/lub Twoim pracownikom wiedzę z zakresu e-commerce dopasowaną do specyfiki twojego przedsiębiorstwa. Nasze spotkania mają formę praktycznych warsztatów, w trakcie których nawet najbardziej teoretyczne zagadnienia przekazujemy w zrozumiały i praktyczny sposób. Stworzenie e-commerce, w którym zakupy są przyjemnością, nie jest łatwe. Każdy element ma znaczenie: opisy produktów w sklepie internetowym, packshoty i zdjęcia aranżacyjne, newslettery, czy nawet FAQ, polityka zwrotów lub opis Twojej firmy. To one budują doświadczenie zakupowe, które sprawia, że Twój klient jest zachwycony i dopieszczony. To z kolei docelowo zwiększa prawdopodobieństwo, że opowie o swoich odczuciach znajomym i… wróci, by zrobić kolejne zakupy. Mamy doświadczenie w tworzeniu contentu graficznego i tekstowego najwyższej jakości. Nasi copywriterzy, graficy i fotografowie są w stanie stworzyć nie tylko treści, które będą się podobać Tobie, ale – przede wszystkim – Twoim klientom. Przy wszystkich działaniach, jakie jesteśmy w stanie przeprowadzić, by przenieść Twoją firmę na wyższy poziom, stosujemy podejście: content musi napędzać sprzedaż, nie może być sztuką dla sztuki. Jeżeli chodzi o sprzedaż, to skuteczny performance marketing, czyli kampanie performance, są niezbędne do osiągania zysków i budowania efektywnej sprzedaży. Dlatego też tworzymy kompleksowe koncepcje kampanii oparte o analizę marki i konkurencji w wielu kanałach. Przedłużeniem doświadczenia zakupowego jest komunikacja marki w social mediach, które powinny realizować zakładane w strategii cele Twojej marki. Wspólnie wybierzemy jakie platformy będą idealne do komunikacji z Twoją grupą docelową, w jaki sposób taka komunikacja powinna być prowadzona oraz wesprzemy Cię we wszystkich działaniach związanych z docieraniem do ludzi, którzy mogą w przyszłości zostać zaangażowanymi fanami Twojej marki. Możemy przeprowadzić warsztaty z Tobą i/lub Twoimi pracownikami, na których nauczysz się jak mówić, by zostać usłyszanym, czym jest tone of voice, czego unikać przy obsłudze klienta oraz dowiesz się jak zarządzać kryzysami wizerunkowymi w social mediach. Skuteczne kampanie sprzedażowe są kluczowe do osiągnięcia sukcesu w e-commerce. Działania performance marketing podejmujemy na podstawie analizy grupy docelowej, celów Twojego biznesu oraz specyfiki Twojej branży. To wszystko jest bazą do przygotowania kampanii performance, która jest w stanie zwiększyć konwersje w sklepie, a docelowo – przynieść Ci zysk. Jeżeli potrzebujesz rozpocząć działania performance marketing dla Twojego sklepu internetowego lub Twoja obecna kampania nie uzyskuje zadowalających efektów, jesteśmy w stanie Ci pomóc. Na rynku dostępnych jest wiele kanałów pozyskania ruchu, jednak rzadko która firma oferuje klientowi pełen ekosystem działań performance. Działamy nie tylko w oparciu o Google Ads, czy Facebook Ads, ale także współpracujemy z sieciami afiliacyjnymi, czy narzędziem Criteo. Ważne jest, aby odpowiednio dobrać kanały i zaplanować działania w sposób przemyślany, tak aby się wzajemnie uzupełniały i były efektywne. Nasi rzetelni specjaliści z wieloletnim doświadczeniem, realnymi case studies i zadowolonymi klientami, poprowadzą dla Ciebie działania sprzedażowe oraz wprowadzą Twój biznes w marketing automation, czyli automatyzację marketingu, który dopełni Twój efektywny sprzedażowo ekosystem. Efektem naszej współpracy będzie skuteczny, efektywny i zoptymalizowany e-commerce. Pomoc e-commerce opiera się na tym, że przeprowadzimy kompleksowe wdrożenie sklepu internetowego i będziemy wspierać Cię na każdym etapie prac – od pierwszych koncepcji, przez analizy i strategie działań, po kampanie performance i komunikację. Głównym celem naszej pracy jest zarabiający sklep, który jest dopasowany do potrzeb klienta. Po zakończeniu naszej współpracy będziesz umiał w skuteczny sposób zarządzać swoją firmą, posiadając szeroką wiedzę na temat e-commerce, swojej branży i konkurencji. Skuteczny e-commerce wymaga myślenia specjalistycznegokreatywnegostrategicznegokompleksowego.
JESTEŚMY KNOW-HOW, KTÓREGO POTRZEBUJE TWÓJ BIZNES
W czym pomożemy?
E-biznes to tak naprawdę zwykły biznes… tylko prowadzony w internecie.
Zobacz jak w ponad rok zwiększyliśmy sprzedaż on-line La Mania o 615%!
Analiza i strategia
dla sklepu internetowego Do odniesienia sukcesu nie wystarczy już tylko prowadzenie działalności w internecie. W myśl zasady „wyróżnij się albo zgiń”, musisz mieć na siebie pomysł. Każdy nasz projekt rozpoczynamy od analizy i sprawdzamy efektywność Twojego biznesu. To wszystko po to, aby podejmować trafne decyzje, które przyniosą realne korzyści.
Tworzenie
sklepów internetowych Gdy decydujesz się, by coś robić, rób to mądrze i… dobrze. Zadbaj o to, by Twój produkt spełniał wszystkie standardy techniczne, był wizualnie ciekawy, ale też przede wszystkim przyjazny w obsłudze.
Narzędzia e-commerce
i przekazywanie wiedzy Żeby Twój e-biznes odniósł pełny sukces nie możesz zapomnieć o efektywności działań. Sprawnie działające procesy w firmie oraz dobre praktyki sprawią, że prowadzenie firmy będzie przyjemnością.
Content
w e-commerce Istotnym elementem sukcesu w e-commerce jest dobrze dobrany do grupy docelowej content: zarówno ten wizualny, jak i tekstowy. Atrakcyjne treści powinny nie tylko tworzyć przyjemne doświadczenie zakupowe, czy kreować wizerunek marki, ale również sprzedawać.
Efektywna
sprzedaż Kwestia pozyskiwania dobrej jakości ruchu na stronę sklepu jest często pomijana lub odsuwana na dalszy plan przez znaczną część przedsiębiorców. My nie pozwolimy Ci o tym zapomnieć!
Jaki będzie efekt naszej pracy?
Każdy klient jest inny
i ma inne potrzeby.